Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan i min iphone. Men det du beskriver har flera andra berättat. Så uppenbarligen är det något som inte funkar.När jag skriver inlägg från mobilen och tar fel smiley går den inte att radera. Fler med samma problem? Irriterande...
(gäller chrome och en Sony Xperia)
Den muppar sig på en del andra sätt också men vet jag inte om det är bukes eller telefonens fel...
"Editorn"? Var hittar jag detta?Jag har tidigare föreslagit att ni som har problem byter till BB-kod editorn, knappen uppe till höger i editorn.
Nej, det är inte din telefon. Min uppför sig på liknande sätt.Vad bra @vilse!
Någon som har problem när de skriver inlägg i mobilen? Att det går trögt och att det lixom "hoppar tillbaka" ibland eller att den helt plötsligt byter sida fast man inte klickat på nåt Min mobil gör så ibland, men jag antar att det har mer med mobilen än buke att göra... Ibland tar det även tid för tangentbordet/bokstäverna att komma upp när man ska börja skriva och ibland försvinner det mitt i alltihop... (svårt att förklara)
Nej, det är inte din telefon. Min uppför sig på liknande sätt.
Tangentbord försvinner. Markör hoppar in i citattext. Dubbla citat utan jag bett om det. Etc. Och när man sedan ska radera så går det inte utan måste uppsöka en dator för att radera. Jag har en Samsung.
Editorn = Rutan där du skriver in din text."Editorn"? Var hittar jag detta?
Aha, tack!Editorn = Rutan där du skriver in din text.
Enda nackdelen är att man måste trycka på den där ikonen varje gång man ska skriva något
Jag har tidigare föreslagit att ni som har problem byter till BB-kod editorn, knappen uppe till höger i editorn. Det finns även möjlighet att ställa in så att den editorn är standard i inställningarna.
Förhoppningvis fungerar standard-editorn bättre i kommande versioner. Jag tror vissa problem löstes till den version vi har nu, men tydligen inte alla.