Kan inte radera smileys i mobilen

cambodia

Trådstartare
När jag skriver inlägg från mobilen och tar fel smiley går den inte att radera. Fler med samma problem? Irriterande...
(gäller chrome och en Sony Xperia)

Den muppar sig på en del andra sätt också men vet jag inte om det är bukes eller telefonens fel...

När jag skriver inlägg från mobilen och tar fel smiley går den inte att radera. Fler med samma problem? Irriterande...
(gäller chrome och en Sony Xperia)

Den muppar sig på en del andra sätt också men vet jag inte om det är bukes eller telefonens fel...
Jag kan i min iphone. Men det du beskriver har flera andra berättat. Så uppenbarligen är det något som inte funkar.

Vad bra @vilse! Vi hoppas på det :)

Någon som har problem när de skriver inlägg i mobilen? Att det går trögt och att det lixom "hoppar tillbaka" ibland eller att den helt plötsligt byter sida fast man inte klickat på nåt :banghead: Min mobil gör så ibland, men jag antar att det har mer med mobilen än buke att göra... Ibland tar det även tid för tangentbordet/bokstäverna att komma upp när man ska börja skriva och ibland försvinner det mitt i alltihop... (svårt att förklara)

Jag har tidigare föreslagit att ni som har problem byter till BB-kod editorn, knappen uppe till höger i editorn. Det finns även möjlighet att ställa in så att den editorn är standard i inställningarna.
Förhoppningvis fungerar standard-editorn bättre i kommande versioner. Jag tror vissa problem löstes till den version vi har nu, men tydligen inte alla.

Vad bra @vilse! :)

Någon som har problem när de skriver inlägg i mobilen? Att det går trögt och att det lixom "hoppar tillbaka" ibland eller att den helt plötsligt byter sida fast man inte klickat på nåt :banghead: Min mobil gör så ibland, men jag antar att det har mer med mobilen än buke att göra... Ibland tar det även tid för tangentbordet/bokstäverna att komma upp när man ska börja skriva och ibland försvinner det mitt i alltihop... (svårt att förklara)
Nej, det är inte din telefon. Min uppför sig på liknande sätt.

Nej, det är inte din telefon. Min uppför sig på liknande sätt.

Gör den? Var helt hundra på att det var min telefon, sjukt störande!! Man vill ju kunna skriva från mobilen också men nu drar jag mig... är så stor risk att den postar inlägget innan det är klart eller vad som helst :banghead:

Tangentbord försvinner. Markör hoppar in i citattext. Dubbla citat utan jag bett om det. Etc. Och när man sedan ska radera så går det inte utan måste uppsöka en dator för att radera. Jag har en Samsung.

Tangentbord försvinner. Markör hoppar in i citattext. Dubbla citat utan jag bett om det. Etc. Och när man sedan ska radera så går det inte utan måste uppsöka en dator för att radera. Jag har en Samsung.

Precis så min gör också!! "Skönt" att höra att nån mer har samma problem!

Testar också men tycker det hjälper föga... Skriver jag lite fort så hänger den inte med. Eller jo kanske. Provocerar den lite nu... Kan ju bara skriva smileys med text så det går ju inte att prova att radera. Texten går faktiskt bättre att skriva nu :)

Smileys går ju att radera nu i textform såklart. Jo, lite bättre blev det nog.

Enda nackdelen är att man måste trycka på den där ikonen varje gång man ska skriva något :(
Jag har tidigare föreslagit att ni som har problem byter till BB-kod editorn, knappen uppe till höger i editorn. Det finns även möjlighet att ställa in så att den editorn är standard i inställningarna.
Förhoppningvis fungerar standard-editorn bättre i kommande versioner. Jag tror vissa problem löstes till den version vi har nu, men tydligen inte alla.

Hur svårt kan det vara?

Alla har inte senaste modellen av allting och vant sej vid det.
Vi har fortfarande tjockskärm på den fasta datorn och jag fick min 1a androidmobil för knappt 1 år sen.....

På min gamla Nokia kunde man bara ringa och skicka sms....

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
2 263
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama