Kan hjärtat annat än smälta?

Aningsfull

Trådstartare
Vissa dagar kan man inte låta bli att älska sin hund och nästan bli lite rörd och gråtmild, även om jycken i fråga kanske inte förstod sin fina handling. :D

Jag och en vän satt ute på balkongen och solade när min rara lilla snäcka kommer traskandes med ett stort rött mjukishjärta i munnen där det står "Jag älskar dig". Hon bar det helt perfekt, texten utåt, åt rätt håll, och hon höll det så bra att inga bokstäver skymdes. Så traskar hon fram till mig med viftande svans (ni har ju sett hur den svansen viftar :D ), ställer sig på bakbenen med framtassarna i mitt knä och så räckte hon mig hjärtat. :love:

Det är då man måste krama om och pussa på sin lilla hund och tala om för henne att jag älskar dig med. :D :love:
 
Sv: Kan hjärtat annat än smälta?

ÅÅÅ lycko dig, min skulle ha tuggat sönder hjärtat och lämnat trasorna i en liten hög på golvet...:cry:

/ledsen idag.
 
Sv: Kan hjärtat annat än smälta?

Ibland är dom helt underbara!

Mina bästa stunder har jag på morgonen när sambon åkt till jobbet och vovven hoppar upp till mig i sängen. Sedan ligger vi där och myser och mornar (stavning?) till oss en bra stund. Oftast ligger hon tätt, tätt intill mig eller ligger hon på rygg och vill bli kliad på magen ...:love:
 
Sv: Kan hjärtat annat än smälta?

Min pojkvän kom väldigt lindrit undan innan idag. Jag var förbannad på honom.. Precis när jag ska snäsa av mot honom kommer valpen på 11 veckor och ställer sig vid sängkanten och viftar på svansen och hoppa upp och ner och är allmänt superglad. Då kan man ju inte vara arg på någon eller något... ;)
 
Sv: Kan hjärtat annat än smälta?

Naw vad gullig :D

Nej man hade inte kunnat göra annat än säga detsamma och pussa på vovven :D
 
Sv: Kan hjärtat annat än smälta?

KL

Det har hänt några gånger att Birk, (stor maffig blanding) kommer med ett litet mjukishjärta i munnen, och så har han tryckt till på det, då säger hjärtat I LOVE U med bebis röst! Så står mega Birk där, med sina kloka rynkor, med huvudet på sne, och man kan ju inte annat än älska honom! :love:
 
Sv: Kan hjärtat annat än smälta?

Gud va gulligt. Fick nästan tårar i ögonen.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp