Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj oj, hur länge kan de göra det efter en kastrering?peter_lundin skrev:Ja det kan de!
PL
I så fall har de nog glömt den ena...ha ha skoja bara....bsmx skrev:Jag har hört att en nykastrerad valack kan betäcka ston? Kan det rent fysiologiskt verkligen vara möjligt?
Att hingstigheten kan sitta i vet jag, men att de kan göra föl???
ja gör det o glöm inte att återkomma, tack!:smirk:rocki skrev:I så fall har de nog glömt den ena...ha ha skoja bara....
Har jag aldrig hört talas om. Det måste jag fråga veterinären på måndag! återkommer då....
Hej idag har veterinären varit hos mig, hon sa att för att vara säker så bruka de säga ca 2 veckor, sperman kan leva kvar som sagt va på vägen till där, testiklarna skulle suttit så det var helt riktigt, då har man lärt sig ngt nytt idag....bsmx skrev:ja gör det o glöm inte att återkomma, tack!:smirk:
Vad bra men som sagt, man lär sig något nytt varje dag när det gäller hästar.rocki skrev:Hej idag har veterinären varit hos mig, hon sa att för att vara säker så bruka de säga ca 2 veckor, sperman kan leva kvar som sagt va på vägen till där, testiklarna skulle suttit så det var helt riktigt, då har man lärt sig ngt nytt idag....
Men 2 eller 4 månader är att ta i,så länge överlever inte spreman, sa hon och skrattade.....
rocki skrev:Hej idag har veterinären varit hos mig, hon sa att för att vara säker så bruka de säga ca 2 veckor, sperman kan leva kvar som sagt va på vägen till där, testiklarna skulle suttit så det var helt riktigt, då har man lärt sig ngt nytt idag....
Men 2 eller 4 månader är att ta i,så länge överlever inte spreman, sa hon och skrattade.....