Kan den so läst en förbannelse över mig sluta nu TACK!

Scilla

Trådstartare
Jag blir galen...

Har fastnat totalt i nojiga träsket..

Hur lätt är det att slappna av och andas när man följer en läkningsprocess som inte ser likadan ut någon dag...

Hästen är opererad i kotan för kotsenbensfraktur (är op i bägge bak men är ok i det ena och nu sprutad i det andra)

Ena dagen är han iskall och torr och ren och nästa dag är han varm i hela kotan och lite gallig.

Varför växlar det så? är det normalt?

Sv: Kan den so läst en förbannelse över mig sluta nu TACK!

det är upp och ner och man ser minsta sak som jättestor men det enda jag kan säga är att ha tålamod det är en komplicerad skada och det tar tid.

Hur lång tid tog det för er häst?

Min häst hade ju "bara" toppfrakturer och jag har bara fått luddiga svar om att det tar tid men inte någon tidsangivelse, vilket jag vet kan vara svårt att säga men något hum måste de ju ha.

Jag har inga problem att vänta eller ge honom tid men vill ju veta om det går åt rätt håll iaf.

Sa jag att jag var nojig :angel:

Mitt andra kallblod som fick en toppfraktur har varit borta i ett år. efter ett halvår kunde jag börja träna lite grann med honom och nu efter snart ett år börjar han närma sig kval igen.

Liknande trådar

Hästvård Jag får gråa hår av valacken. Han har ju lyckats med diverse 'tok' sen i höstas, både allvarlig senskada, och så toppade han med att i...
Svar
14
· Visningar
4 811

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka