Kamoflerad katta!

Seabaz

Trådstartare
Kommer ni ihåg kattungen jag skrev om som min mamma rädda livet på. Den var övergiven (tror vi) och hon tog den till veterinären och därefter råd fött upp den och nu är den superstor!

Hon (min mamma) har flyttat ut till hus på landet som ligger ostört från grannar och trafik uppe på ett berg. Hon har tagit med sig Biggan, som vi döpte katten till och även kattkompisen Astrid som hon skaffade i samma veva.

Nu springer dom ute som dom vill när mamma är hemma, annars är dom inne. Dom kommer så fort hon ropar, dom går inte från tomten.
Och har precis upptäckt det gamla äppelträdet på tomten :D

23463599.jpg

23463600.jpg

23463597.jpg

23463591.jpg

23463585.jpg

Sv: Kamoflerad katta!

Inte bara äppelträdet - det ser ut som ett stackars fågelbord som kisse upptäckt också !

Vad härligt de ser ut att ha det !!! Jättesöta !
Vilken är hittekatten ? Randig eller Padda ?

Sv: Kamoflerad katta!

Kommer ni ihåg kattungen jag skrev om som min mamma rädda livet på. Den var övergiven (tror vi) och hon tog den till veterinären och därefter råd fött upp den och nu är den superstor!

Hon (min mamma) har flyttat ut till hus på landet som ligger ostört från grannar och trafik uppe på ett berg. Hon har tagit med sig Biggan, som vi döpte katten till och även kattkompisen Astrid som hon skaffade i samma veva.

Nu springer dom ute som dom vill när mamma är hemma, annars är dom inne. Dom kommer så fort hon ropar, dom går inte från tomten.
Och har precis upptäckt det gamla äppelträdet på tomten :D

23463599.jpg

23463585.jpg

Underbara bilder!! Men det verkar vara dåligt med fåglar i äppelträdet ;)
Sen glädjen av att ha en kompis!!

Härlig padda påminner om min
IMG_2062.jpg

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en snart nioårig honkatt. Jag fick henne av en internetbekant när hon var ett. Jag känner inte honom väl men är nästan säker på...
Svar
1
· Visningar
1 007
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Min mamma bor i hus på landet och har två katter. Hennes granne har en katt. Alla tre katterna är/har varit kompisar och stryker...
Svar
1
· Visningar
1 006
Senast: MonteRose
·
E
Övr. Katt Skaffade lilla Ärtan i början av december. Hon var väldigt liten som kattunge och därför har vi hittills inte släppt ut henne. I...
Svar
9
· Visningar
1 440
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Detta är berättelsen om Svinto, en blå huskatt. Svinto föddes för ett gäng år sedan nere i skåne. Han fick flytta till sin nya...
Svar
4
· Visningar
1 174
Senast: OhNoez
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama