Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har också den, helklippt utan problem, tar dock tid.Jag fick tipset om biltemas hundtrimmer och den fungerar riktigt bra på min islandshäst med tjock päls. Klipper jämt, är tyst och sladdlös.
Det bästa är att den kostade 399
Den klipper ju extremt kort. Jag har den till huvudet det är den perfekt till men till hela kroppen, då blir ju hästen helt hårlös. Kan du få den att lämna lite mer än 0.5 mm ? för det kan inte jag, misstänker att jag gör något felJag fick tipset om biltemas hundtrimmer och den fungerar riktigt bra på min islandshäst med tjock päls. Klipper jämt, är tyst och sladdlös.
Ja den klipper kort, 1,2mm på längsta. skulle inte klippa med den.Den klipper ju extremt kort. Jag har den till huvudet det är den perfekt till men till hela kroppen, då blir ju hästen helt hårlös. Kan du få den att lämna lite mer än 0.5 mm ? för det kan inte jag, misstänker att jag gör något fel![]()
Jag klipper bara på halsen så det gör inget att det blir kortDen klipper ju extremt kort. Jag har den till huvudet det är den perfekt till men till hela kroppen, då blir ju hästen helt hårlös. Kan du få den att lämna lite mer än 0.5 mm ? för det kan inte jag, misstänker att jag gör något fel![]()
Det finns ju en knapp så man kan reglera hur kort den klipper, men på längsta inställningen (som ändå är mkt kortare än på en vanlig maskin) så tar den sämre. Tuggar jättelätt när pälsen blir lite tätare.Den klipper ju extremt kort. Jag har den till huvudet det är den perfekt till men till hela kroppen, då blir ju hästen helt hårlös. Kan du få den att lämna lite mer än 0.5 mm ? för det kan inte jag, misstänker att jag gör något fel![]()
Jag köpte skär med bättre kvalite, kostade nästan lika mycket som maskinenLåter högt, haft två stycken, funkat ok till priset men har behövts slipas om rätt ofta, är dock rätt dålig på att tvätta osv inför klippning så maskinerna har nog fått jobba hårdare än sig bör. Men absolut prisvärd!
Ja den har jag redan, men den klipper så himla kort!!! Min häst blev helt rosa för att det vart så kort… skulle inte rekommendera att klippa en hel häst med den trimmern så länge den inte har väldigt tät päls!!Jag fick tipset om biltemas hundtrimmer och den fungerar riktigt bra på min islandshäst med tjock päls. Klipper jämt, är tyst och sladdlös.
Angående blir fult, har du skickat skären på slipning?Förlåt om jag är negativ men jag hatar min hahah. Den låter som ett jä-la tåglock, och sedan så blir det skit fult ? Kan ju vara jag själv som är inkompetent, men tycker den är svår att få snygga linjer med och sedan är den tung också.
Jag har ju dock haft den i 5 år nu så om man klipper 1 häst kanske nån gång om året funkar den men om jag skulle ha fler så skulle jag nog köpa en annan asså.
Jag tycker inte det hjälpte att slipa originalskären. Jättestor skillnad när jag köpte dyrare skär.Angående blir fult, har du skickat skären på slipning?
Men ja, jämfört med (minst) dubbelt så dyra maskinernär den tung och otymplig.
Klipper du med 1 mm skär eller 3 mm?