Jösses :O

Sv: Jösses :O

Camilla Larsson, Angelica Holm, Moa Pettersson, Katarina Aurell, "Skräcken" Linder (februari för säkerhets skull), Jessica Almenäs, Elin Gustavsson, Jennifer Tillman, Angelica Ljungdahl.

Sedan finns det ju några vackra montéryttare också,
men de ser jag så sällan så namnen fastnar inte.

Varför står inte mitt namn med?? :devil::mad:;)

Den enda bild jag har sett av dig föreställer Humelibumlan pimplandes vin i tvättstugan. Låt oss säga så här: Det duger inte till en kalender....:rofl:

Jag drack öl o dessutom gör jag ett stort konstycke i min smidighet o det borde räcka, behöver ju inte visa ansiktet i kalendern? :eek:

Och som du borde förstå så är jag självklart inte ren o "snygg" det är ju därför jag ska in i tvättmaskinen ;):p

Jag drack öl o dessutom gör jag ett stort konstycke i min smidighet o det borde räcka, behöver ju inte visa ansiktet i kalendern? :eek:

Och som du borde förstå så är jag självklart inte ren o "snygg" det är ju därför jag ska in i tvättmaskinen ;):p

Jag tror jag aldrig skrattat så myclket som jag gjorde då jag såg den filmen
:banana::banana:

Camilla Larsson, Angelica Holm, Moa Pettersson, Katarina Aurell, "Skräcken" Linder (februari för säkerhets skull), Jessica Almenäs, Elin Gustavsson, Jennifer Tillman, Angelica Ljungdahl.

Sedan finns det ju några vackra montéryttare också,
men de ser jag så sällan så namnen fastnar inte.

Men du glömde ju min lilla gulletös..ANNA RÖNNING :love::love:

Men du glömde ju min lilla gulletös..ANNA RÖNNING :love::love:

Nänä, inga värmlandsjäntor, de ser ut som Thore Skogman allihopa! :eek:

m_49a1dea0cd5cbc15587b36f521f75d1d.jpg

Liknande trådar

Trav Vad är det som händer och varför kastar sig hästen av banan?:eek: http://ekstrabladet.dk/sport/betting/trav/article1876686.ece...
Svar
14
· Visningar
2 942
Senast: hag391
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Aftonbladet) Travtränaren Lars D Carlsson opererades i förra veckan en andra gång efter den allvarliga olycka han råkade ut för...
Svar
0
· Visningar
675
Senast: Gunnar
·
Trav Åbys måldomarnämnd lämnade igår över en omdiskuterad händelse i Drottning Silvias Pokal på Åby till STC:s disciplinnämnd att bedöma. Med...
2
Svar
23
· Visningar
3 512
Senast: coari
·
  • Låst
Trav Döds störtningarna haglar inom travsporten för dagen. på Aftonbladet trav 365:s senaste inlägg Länk...
18 19 20
Svar
389
· Visningar
28 072
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar