jobbigt att söka efter svar på sina inlägg.

axel

Trådstartare
Jag antar att det är nytt för idag o kanske vänjer man sig vid det, men just nu är det jobbigare.

Sv: jobbigt att söka efter svar på sina inlägg.

Vad menar du?

Förklara.

Jag öppnar alltid trådarna med sista inlägg. De trådar jag skrivit i och/eller valt att prenumerara på finns under prenumerationer i kontrollpanelen och finns det nya inlägg i dessa får jag mail.

Att inläggen nu inte läggs i tidsordning, utan vartefter vems inlägg man svarar på.
Att de inte läggs efter varandra oavsett vem man svarar.

MAN KAN HELLER INTE "AUTOMATISKT" HAMNA PÅ SISTA SIDAN I EN TRÅD O DET ÄR SVÅRARE ATT SE HELHETEN I DISKUSSIONEN.
uRSäkta versalerna.

Senast ändrad:

Välj "växla till linjär vidsning" i Visningsalternativ (kolla längst upp till höger vid första inlägget, när du öpnnar tråden).

Man tackar- är inkompetent på det här:o

måste jag ändra hela tiden?
Det kommer upp i Hybridvisning HELA tiden.

Senast ändrad:

Det är förmodligen någon inställning hos dig som är fel. Kolla igenom inställningarna under kontrollpanelen. Du har förmodligen lykast ändra där!

Det var inget fel där, men sparade "ändringarna" iallafall o nu är allt i sin ordning- tack o lov-

Tack snälla, för hjälpen:)

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur kan man förklara en lucka i CV:et utan att behöva gå in på orsaken bakom? Vilka typer av tjänster är aktuella att söka när man...
Svar
15
· Visningar
885
Senast: Squie
·
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
639
Skola & Jobb Vi funderar på att flytta och det behövs då såklart jobb på nya stället. Det söks nu folk för en fast tjänst på 77% som jag har stor...
Svar
6
· Visningar
436
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
583
Senast: seahawk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama