Jobb i Norge?

Barbabelle

Trådstartare
Om man ska jobba i Norge inom vården, vad är det då för papper man behöver beställa innan och vart på nätet hittar man dem?

Sv: Jobb i Norge?

Hänger med i tråden då jag precis blivit inkallad till jobbintervju i Norge :).

Är det sjuksköterska du vill jobba som?

Jag kan inte svara på om det är något speciellt för att jobba inom vården, men för att flytta och jobba i Norge behöver du egentligen inte göra något förrän du kommer fram dit du ska bo.
Vart har du tänkt jobba och hur länge? :)

kl

Använder en gammal tråd, finns det någon som har en snabblänk till vart man ska beställa papper för att få jobba som undersköterska i Norge?

Liknande trådar

Tjatter Är det någon som ska jobba inom äldreomsorgen i Norge i sommar? Hur gjorde ni för att hitta jobb och boende där? Hur länge ska ni vara där?
Svar
3
· Visningar
513
Senast: Sebastian
·
Juridik & Ekonomi Hrm. Jag blir inte riktigt klok när jag googlar om det är fritt att beställa varor från Norge, eller om man behöver betala moms...
Svar
2
· Visningar
429
Samhälle Det här har berörts i tidigare trådar, men egentligen inte fått en egen tråd. Den sill (strömming) och skarpsill som borde utnyttjas av...
Svar
11
· Visningar
953
Senast: Mia_R
·
Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
581
Senast: Fideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp på vintern
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2025