Järnrör/pålar i vattnet vid badplatser

purity_666

Trådstartare
Läste i Aftonbladet idag igen om upphittat järnrör som stack rakt upp vid en badplats. Det är 3:e stället jag läst om på bara några veckor.

Jag undrar: vem gör såhär? Är det ett "roligt" bus eller är det medvetet för att skada/döda någon? Gärningsmannen kan ju inte se när det händer, antar de inte ligger på smyg dygnet runt. Så vad vore glädjen? Att få läsa om det i tidningen och bli glad?

Tror ni tanken smittar av sig till andra genom att dom läser det i tidningen eller tror ni det finns flera människor som, oberoende av varandra, har samma sjuka tanke? Och slutligen.. hur många rör/påkar tror ni det finns som väntar på sitt offer alldeles just nu? Otäck tanke :crazy:

Det måste väl ändå vara medvetet? Det är väl redan folk som har dött av det? Kanske inte i år, men jag vet att min svärfar nämnt något om någon som förolyckades för ett antal år sedan utåt Flodahållet.

Liknande trådar

Äldre Varje sommar läser man om pålar som stuckits ner under vattnet i förhoppning om att någon ska göra sig illa. Nu senast läste jag om...
Svar
7
· Visningar
990
Senast: Kamomilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama