purity_666
Trådstartare
När jag har tråkigt sitter jag och läser en del gamla trådar. Ibland (ganska ofta) hamnar man i något riktigt intressant. Allt för ofta avslutas tråden med "jag berättar hur det gått/jag uppdaterar med resultat" osv. Men icke! Då sitter man ju här med en cliffhanger och undrar hus tusan resultatet blev.
Är tråden från sisådär 2011 känns det lite nördigt att väcka den till liv bara för att få den där utlovade fortsättningen. Så varför gör ni så? Varför lovar ni oss fortsättning och resultat och sen bara försvinner? Här får ni fina förslag men man får ingen uppföljning. Skäms på er!
Alla borde gå igenom sina gamla trådar och ge folket alla uppdateringar.
Slutade hästen bitas? Blev fölet friskt? Räddades äktenskapet? Lärde du dig koka korv utan att den spricker? Så många frågor, så få svar.
Är tråden från sisådär 2011 känns det lite nördigt att väcka den till liv bara för att få den där utlovade fortsättningen. Så varför gör ni så? Varför lovar ni oss fortsättning och resultat och sen bara försvinner? Här får ni fina förslag men man får ingen uppföljning. Skäms på er!
Alla borde gå igenom sina gamla trådar och ge folket alla uppdateringar.
Slutade hästen bitas? Blev fölet friskt? Räddades äktenskapet? Lärde du dig koka korv utan att den spricker? Så många frågor, så få svar.