Jag hittade en deg..

Vica

Trådstartare
Jag höll som bäst på att baka när jag av okänd anledning gick ut i vardagsrummet. Då hittade jag en mysig deg på soffan. Den är ganska jäst men den är lite hårig. Det är inte mina grahamsbullar och rosenbröden för de ligger redan färdigbakade i köket. Inte heller min cheesecake, den står i kylen. Mina brownies kan det inte heller vara, för färgen stämmer inte..

Vad är detta för deg?? Nån som vet? :confused:
3329965989_f8a4789637.jpg

3330811588_9a1a8819e8.jpg

:p

Sv: Jag hittade en deg..

Haha, vad söt! själv har jag en okänd kebab hemma :eek: vet inte vart den kommer ifrån!!

Sv: Jag hittade en deg..

Min ena honkatt liknar väl mest Kosmoskatten i Dr Snuggles med sina kindtofsar, än att hon liknar någon bulle.
Men jag kan ju tillägga att hon däremot gillar när jag bakar, så hon kan smyga sig fram och lägga sig på plåtarna där mina bullar ligger för jäsning under handduken :o

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 964
Senast: Zpunk
·
Övr. Katt Har inte "vågat" skriva innan för att jag varit rädd för att det ska vara dålig diagnos på kisse. :( Iaf, börjar från början...
Svar
11
· Visningar
7 559
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Hamnat i en lite knepig sits, ska försöka få med allt men hålla det så kort det går, men varning för det blir långt. Väldigt tacksam om...
Svar
11
· Visningar
2 470
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp på vintern
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2025