Jag har en Selma *bilder*.

K

Krims

Efter att jag för några veckor sen tvingades avliva min älskade kisse så insåg jag att ett liv utan katt inte är ett fulländat liv så idag kom lilla Selma:love: Tyvärr hade jag glömt hur det är att ha kattunge och har ägnat kvällen till att kattungesäkra lägenheten:crazy:. hon har fantasi den lilla.

IMG_0655.jpg

IMG_0649.jpg

IMG_0644.jpg

Det hon tittar så misstänksamt på är det här....
IMG_0651.jpg

Sv: Jag har en Selma *bilder*.

Nej så sötis man kan vara! Men ibland är de rätt påfrestande... Har en liten Puma hemma sen i fredags och har snart inte en blomkruka kvar. Sjövild liten sak... Dagens favvolek var att jaga hundens svans. Skitkul för lilla Puma men Freja var inte lika road. Gick med svansen mellan benen halva eftermiddagen.

Att busa i bokhyllan är kul, mycket att putta ner...
picture.aspx

Vem som rev ner prydnadshästarna? Ingen aaaning, jag ligger bara här och är bedårande söt...
picture.aspx

Liknande trådar

Övr. Katt Har köpt en kattunge, har en hona redan på 1,5 år. Båda bengaler. Kattunge är 13 veckor. Daphne (vuxen ) är rasande över ungen och...
Svar
3
· Visningar
802
Senast: fijja
·
Katthälsa För att göra en lång historia kort blev jag jourhem åt en honkatt akut. Den hade levt ett hårt liv. Jag frågade flera gånger om det...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 056
Senast: Emine
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 695
Senast: mackan
·
Hästvård Hejsan! Natten till igår fick min ena häst tas bort akut pga troligtvis akut tarmvred. Är i chock & kan inte sluta gråta. Det hela...
2
Svar
21
· Visningar
5 438

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka