L
LuckyBoy
Jag släppte min ettåriga frieser hingst på bete i slutet av maj. Han hade vid denna tidpunkt börjat bli besvärlig. Han hade börjat lägga märke till det motsatta könet och han testa alla gränser som fanns. Från att ha varit ett gulligt litet föl var han nu en riktig vilde och lyssnade helst inte på någon eller något.
Jag släppte honom på bete tillsammans med sex andra ettårs hingstar och alla sa att han skulle vara en ängel när han kom tillbaka!
Och nu för en halv månad sedan kom han tillbaka från betet, ett år och fem månader gammal och fortfarande hingst, snällare än den snällaste man kan tänka sig!
Han är lyhörd och lyssnar på den minsta vink!
Kanske finns det en liten liten gubbe på varje bete som går runt och håller de små pojkarna i öronen.
Vem vet!? Lycklig är jag i alla fall över min underbara och numera snälla häst
Jag släppte honom på bete tillsammans med sex andra ettårs hingstar och alla sa att han skulle vara en ängel när han kom tillbaka!
Och nu för en halv månad sedan kom han tillbaka från betet, ett år och fem månader gammal och fortfarande hingst, snällare än den snällaste man kan tänka sig!
Han är lyhörd och lyssnar på den minsta vink!
Kanske finns det en liten liten gubbe på varje bete som går runt och håller de små pojkarna i öronen.
Vem vet!? Lycklig är jag i alla fall över min underbara och numera snälla häst