I
_Ida_
idag skulle hästarna i stallet id kontrolleras och min ponny chipmärkas. allt gick bra när han kollade med virvlarna och sånt menm så fort han plockade fram sprutsaken så ville hon absolut inte vara med längre. efter mkt. fjäskande fick han äntligen i sprutan i halsen på henne men då skakade hon så mkt. på sig att den flög ur innan han hann spruta in chipet. Och sedan var det förstås omöjligt vi försökte allt mutning, bremsning,klappning och klining men det gick inte....... så nu måste vi ta dit en veterinär som kan ge henne lugnande för chipmärkas det måste hon ju så nu får vi väl betala typ 1800 kr för det också
jag blir så trött på henne för vi får liksom göra vad som helst med henne men så fort det kommer nån man och ska fixa nåt med henne så blir hon hel stirrig!!! och det fanns inga kvinnliga chipmärkare här uppe......
är det någon mer som har haft en ponny som var omöjlig att chipmärka?
han som var där sa att det var första gången någonsin som han hade misslyckats med att chippa en häst och då har hann ändå chip märkt typ tusen stycken......
ursäkta att det blev rörigt men jag var tvungen att skriva av mig ilskan lite........... JAG BLIR BARA SÅ HIMLA TRÖTT PÅ HENNE!!!
jag blir så trött på henne för vi får liksom göra vad som helst med henne men så fort det kommer nån man och ska fixa nåt med henne så blir hon hel stirrig!!! och det fanns inga kvinnliga chipmärkare här uppe......
är det någon mer som har haft en ponny som var omöjlig att chipmärka?
han som var där sa att det var första gången någonsin som han hade misslyckats med att chippa en häst och då har hann ändå chip märkt typ tusen stycken......
ursäkta att det blev rörigt men jag var tvungen att skriva av mig ilskan lite........... JAG BLIR BARA SÅ HIMLA TRÖTT PÅ HENNE!!!