jag behöver hjälp!!

A

alltidhvit

vi h¨åller på att måla vårat stall. vi ska måla det vitt men nu undrar jag vilken färg man ska ha runt fönstren och runt lister?????

jag hade tänkt mig svart eller brun, men jag har inte bestämt mig än???

vilken färg tycker ni passar bäst i ett vitt stall??
de kan vara andra färger än svart och brun... :confused: :confused:

Blått, speciellt mörkblått ser ju alltid fint ut tillsammans med vitt. man kan ju alltid ta två nyanser av blått och kombinera dom. Lycka till

Vi har också målat om i stallet nyligen, falurött och vitt blev det. Det ser väldigt mysigt och hemtrevligt ut :). Rekommenderas!

En kompis till mig som byggt nytt stall målade det i grått och vitt. Det blev ursnyggt! Visst syns smutsen, men det gör den ju med så gott som alla färger.

Lotta

För att du ska ha något mer att fundera på. En kompis som nyss byggde om stallet har mycket mörkrött på trädetaljer - kanonsnyggt!

Blått målar man ju ofta utomlands runt fönstren på vita hus - påstås hålla flugor borta. Men då kanske det skall målas på utsidan förståss ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 842
Senast: Lavinia
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
384
Senast: Sryoqwe
·
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 275
Senast: MML
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 335

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka