JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(NLT)
"Romme horse arena" är på väg att förverkligas ytterligare. Det står klart efter att medlemmarna i Dalarnas Travsällskap röstat ja till planerna på att bygga ett ridhus i anslutning till Rommes travbana.
http://www.nyalt.se/sport/artikel.asp?id=1722288
Moderator
Hästnyheter
Det har varit en seglivad fråga men nu står det klart att Borlänge kommun bygger ett ridhus söder om Romme travbana. ...
Källa / Läs...
Hästnyheter
(NLT)
Utbyggnaden av "Romme horse arena" är framme vid etapp två. Ridsportanläggningen på travbanans innerplan genererar redan...
Hästnyheter
(NLT)
- Ett ridhus får inte finansieras med hjälp av travsportens pengar. Dalarnas Travsällskaps ordförande, Alf Helander, är bestämd i...
2
Hästnyheter
(NLT)
Kommunantikvarien avstyrker det föreliggande förslaget till att bygga ett nytt ridhus på Svedens gård. - Jag ser det hela ur en...
Bråkande hundar
Övr. Hund De har dygnet runt, oavsett om jag är hemma eller inte, tillgång till hela huset inkl uterum, trädgården (lite över 2000 kvm) och t.ex...
__sofia__
25 minuter sedan
Svar: 11
Visningar: 186
Hund
Tuggbensfavoriter
Övr. Hund Jag köper från Monster, Rauh, Njord och Kerotugg.
Beställer även ibland från zooplus (mestadels tysktillverkat).
Malibu_Stacy
30 minuter sedan
Svar: 7
Visningar: 112
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Rabarber, rå ingefära och råa champinjoner ratas här. Men tillagad svamp eller sushi-ingefära äter dom.
Annars slinker allt ner...
Malibu_Stacy
37 minuter sedan
Svar: 1 184
Visningar: 69 891
Hund