clubman
Trådstartare
Jag blir så arg!! idag var jag inne på djursjukhuset för undersökning...hon har varit sur i galoppen ett par veckor.. de kollade och gjorde böjprov mm visade sig 1 grad halt vä fram...efter bedövningar var hon fortfarande halt så Fysioterapeuten masserade och knäckte lite och sen var hon ohalt!! de sa att det var i ryggen problemet satt och benet var det sekundära...när jag sedan glad i hågen skulle betala för detta fick jag veta att försäkringsbolaget inte tog detta då hon har reservationer båda fram....det var ju ingen nyhet...dock var nyheten för mig att de inte stod för kalaset då jag ringde dem när hon fick reseravtionen och försäkrade mig om att om hon blir halt eller annat att vet vården ändå skulle ta behandlingar mm och oh ja det skulle det! Inga problem! det var bara om hon skulle behöva tas bort på grund av detta som reservationen gällde!! Och nu säger de helt plötsligt att de inte tar behandlingar fram i heller! snacka om att jag blev snopen när jag fick punga ut hela lönen som var kvar på kontot på detta!!! Inte direkt vad jag hade räknat med! och framför allt när det visar sig att problemet inte ens kommer från vä fram!!!!! Nu ska jag ringa hon jag pratade med på tisdag och höra vad sjutton som gäller! Det ena eller det andra?? Här har man gåt i godan ro och trott att det inte var någon brådska med att lämna in en ny vet undersökning! Då hade jag ju gjort det nu när det gått ett år som det var tvunget att göra...Galet trött på försäkringsbolag!!!! men glad att hästen inte behövde behandlas!!