Islandshästens exteriör!

Silkisif

Trådstartare
Någon här som kan kolla den och ge ungefär bedömning? Jag ska se till att jag hittar några bilder, om inte annat så är de här inne tills på lördag. Hade varit roligt att veta vad pollarna hade fått för exteriören...:p

Sv: Islandshästens exteriör!

lite sent kanske, men vår dator pajade totalt :angel: :p

Hon är ej överbygd, även om hon kan se ut som det. Vi har mätt henne.

Här kommer bilderna, säg vad ni tycker:

b2792.jpg

väldigt mörk...

26103.jpg

hmm... kapade öron:p :eek:

ska se om jag hittar flre bilder senare.
Var ärliga, det är det som betyder något, hur hårt det än är!

Oj vad söt hon var! Väldigt lik min och min systers foderhäst Fluga faktiskt! Fast lite smäckrare än Fluga ser hon ut att vara (fast Fluga är iofs lite småfet just nu hehe).
Jag är ingen expert på exteriörer men jag tycker hon ser riktigt trevlig ut! Sen älskar jag ju svarta hästar med vita tecken också :love:

Tack för att du tog dig tid att svara:)
Joodå, jag kör på samma teknik, det här med vita tecken:love:
Har du någon bild på fluga?

Jag tycker hon ser väldigt fin ut!
Mycket proportionell enligt min smak...

Liknande trådar

Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
522
Senast: Sryoqwe
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
662
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb I morgon ska beskedet komma om jag kom in på universitetet. Förmodar att jag kan se det på antagning.se men kan man se det efter midnatt...
Svar
10
· Visningar
1 009
Senast: Sonic76
·
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 384

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka