Bukefalos 28 år!

Internet utanför hemmet?

Wille

Trådstartare
Min mobil vill inte ta in internet när jag är ute i trädgården. Sånt har funkat förut. Någon som har någon ide varför det slutat fungera?
 
Min mobil vill inte ta in internet när jag är ute i trädgården. Sånt har funkat förut. Någon som har någon ide varför det slutat fungera?
Jag har märkt liknande, att täckningen är märklig. Typ 3G när jag innan haft 4G och kan inte surfa osv. Min teori är att de jobbar för fullt med att förbereda nedstängningen av 3G-nätet och bygga ut/förstärka 4G och 5G
 
Jag har märkt stor skillnad sen jag bytte från telia och tele2 till billighetsoperatör. Tar det som att min typ av abonemang inte är priortierat på nätet.

Hemma når jag mitt wifi från stora delar av trädgården och på jobbet har jag jobbets wifi så ingen katastrof .
 
Jag har märkt stor skillnad sen jag bytte från telia och tele2 till billighetsoperatör. Tar det som att min typ av abonemang inte är priortierat på nätet.

Hemma når jag mitt wifi från stora delar av trädgården och på jobbet har jag jobbets wifi så ingen katastrof .
Jag har ju inte bytt operatör. Och mitt wi-fi når jag inte om jag går runt huset eller en bit bort.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
907
Senast: Mint
·
Hemmet Som rubriken säger - jag vill utöka räckvidden på mitt Wi-Fi, helst både inne i huset och så att det räcker ut till stallet. Har idag...
Svar
5
· Visningar
376
Senast: Monimaker
·
Hemmet Efter många nöjda år med Boxer så är nu vårt förhållande helt slut. Jag har sagt upp abonnemanget. Först så slutade mitt Tele2 Play...
2
Svar
29
· Visningar
1 624
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 579
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Matskålar utan nickel
  • Optimala foderrutiner?
  • Ny valp med katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp