Inhägnat område i Västerås med omnejd att släppa hunden i?

N

Nozer

Har där vi bor en hage som lämpat sig att släppa hunden lös i.
Tyvärr har den börjat förfalla pga vandalisering så den känns inte så trygg längre med lösa plankor osv. Samt att staketet är i lägsta laget. (ligger på bjurhovda)

Söker därför en annan inhägnad hage att fortsätta vara i. Vill ha in tips på vart man kan åka för att hitta detta.

Måste vara en helt inhägnad hage då killen är rätt så rymmningsbenägen av sig. O rasen som sådan tillhör dessa som man aldrig ska släppa lösa.
Åker gärna ett par mil utanför stan om det är vad som krävs!

Tips önskas!

/Tobbe
 
Sv: Inhägnat område i Västerås med omnejd att släppa hunden i?

Hej!

Jag var i ett stort inhängnat område igår här i stan & nu kom jag att tänka på denna tråden (fråga mig inte hur det gick till:)).

Är eg inte så poppis att man är där (eftersom folk är så puckade att de inte plockar upp), men jag känner en som tränar där & man kan ju passa på att vara där samtidigt som dom. PM'a mig om du vill veta var, kanske man kan passa på att låta hundarna busa också? Vill du ha träningstips för att kunna ha hunden lös eller annat så kan jag bidra med det jag kan:) Har åtminstone en bunt övningar att ta av;)
 
Sv: Inhägnat område i Västerås med omnejd att släppa hunden i?

fjutten: PM skickat!
 

Liknande trådar

S
Övr. Hund OBS! om något verkar "elakt" "idiotiskt" fråga gärna vad jag menar så kan jag förklara.....Mycket i början var väl idiotiskt också...
Svar
8
· Visningar
2 003
Senast: Disen
·
N
Övr. Hund Söker efter flera med valpar/unghundar som man kan umgås lite o promenera osv så hunden våran får lite roligt han med. Finns väldigt...
Svar
3
· Visningar
758
Senast: Nozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp