Inget ont Som inte har något gott med sig!

Is

Trådstartare
Som många här vet vart det en tung vinter och två av våra stjärnor lämnade oss med bara en veckas mellanrum pga av sjukdom och skada, och två till kommer att gå inom kort pga ålder :(

Men..... efter att sökt igenom hela hundSverige och kanske halva Europa har vi tillslut hittat (förhoppningsvis) två nya stjärnor varav den ena hämtas hem till mamma idag :banana: och den andra är under "tillverkning" i Tjeckien än så den är vi inte lika säker på men om allt går som planerat hämtas även denna stjärna under vår/sommaren.

Det är en obeskrivlig lycka och ett härligt spirande hopp att dessa två får långa lyckliga och framgångsrika liv :)

Av denna anledning var jag ju bara tvungen att skriva in och berätta för alla här också men självklart kommer bilder på det nya underverket under veckan :p

Sv: Inget ont Som inte har något gott med sig!

Grattis! Den bästa medicinen mot sorgen att ha förlorat en kär gammal vän måste ju vara att skaffa en ny valp. Det går liksom inte att sitta och deppa ihop då. Ser fram emot söta valpbilder!

Men nu ni <3 nu kommer det här bildbomb.

Basse fick idag för första gången träffa bråkstaken. Det är första gången han träffar en så liten valp sedan han själv var valp så spänningen olidlig. Men man ska inte bli brydd, Basse som folk tror är ett monster visade sig vara den perfekta farbroderna som kunde göra allt precis rätt <3'

Men jag är inte säker på att det är en schäfer vi fått tag på :P

Nyfiken på hundgården... vågar man gå dit månntro?

får man komma in här?

vikarierande piraya?

Senast ändrad:

Haha, ja hon är helt bedårande. Ja hon blir långhårig eller väldigt långhårig korthår :p, det var väl inte tanken men behöver jag säga att mamma föll pladask? :p
Varje gång samma sak :p välj med huvudet säger vi, jaja säger mamma och sedan kommer alltid den sötaste (och tyvärr oftast den sjukaste har det visat sig :crazy: ) med hem, men vi håller tummar och tår att denna förövrigt är helt frisk :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppdateringstråd #2
  • Hur ska jag rida het häst
  • Hård nacke

Omröstningar

Tillbaka