Bukefalos 28 år!

Ingen som..

Väldigt snygga bilder!!! :d Såg att det var många som ledde sina hästar med barn på ryggen, en dum fråga på det hela, är det under prisutdelningen??
 
Jo har sett dom med..=) men det är ju alltid kul med bilder..=)
 
Det finns en klass som heter leadline, där leds barnen på hästarna. Det är förmodligen det du sett.
 
Okej, vad fräckt :) får ut och slänga upp min dotter på hästen, fast det lär nog dröja, det går bra och krama dom men sitta på är läskigt.
Vad går grenen ut på??
 
Jag har inte jättekoll men jag har fått för mig att det egentligen bara går ut på att leda runt barnen inne på banan en stund o sedan får alla rosetter?!
Jag kanske har fel, men det var så jag uppfattade det den gången jag såg det.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Ett rutinerat gäng stod på pallen när seniorernas SM-final avgjordes på Grevagården. Patrik Kittel fick lägga ytterligare ett SM-guld...
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Evelina Söderström med Cilantro har såväl ett SM-brons som SM-silver i bagaget sedan tidigare. I år toppade de U25-klasserna under...
Svar
0
· Visningar
82
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Under lördagen korades de första svenska mästarna på Folksam SM i dressyr 2024. Mary-Sophie Haid-Bondergaard tog hem guldmedaljen i...
Svar
0
· Visningar
90
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Startskottet för ridsportens SM 2024 går hos distansritten. Folksam SM i distanritt för seniorer och young rider/juniorer arrangeras i...
Svar
0
· Visningar
120
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Ny valp med katt
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp