ImproWin magtillskott?

Alexandra_W

Trådstartare
Är det någon här som provat det, och i så fall vad blev resultatet/vad har ni för erfarenhet?

Och hur osmakligt är det egentligen?

Sv: ImproWin magtillskott?

Jag har inte testat men blev nyfiken :)

Har du hittat någon bättre innehållsförteckning än den här?

Salter av organiska syror, järn och utvalda B-vitaminer: Thiamin B1, Riboflavin B2, Niacin B3, Pantotensyra
B5, Pyridoxin B6, Biotin B7, Folsyra B9, Cobalamin B12

Varför är där tillsatt järn?

Sv: ImproWin magtillskott?

Nej, inte någonstans. De verkar inte vilja avslöja. Däremot framgår halten kalcium och natrium på burken (men för små siffror jag ska se på bild).

Innehållsmässigt känns det ju som "inget speciellt". Men googlar man tycks ju flera ffa i Norge ha bra erf, och finns ju åtminstone en studie som visar effekt

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
532
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 315
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 015
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 932
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023