Illa luktande kylskåp

Pilot

Trådstartare
Hade kräftor i utekylen i somras, innan jag hann slänga dem blev jag rejält sjuk (så kan ni kan tänka er lukten när jag väl var bra nog att ta tag i det. I ett kort ögonblick funderade jag på att tejpa igen kylen och slänga hela, istället. :cautious: )

Men! Nu ska den städas ur ordentligt. Eller den är tom, men jag ska skura den, hur gör jag med kräftlukten som har satt sig? Kaffe i en skål? Ättika? En delad lök? Allt?

Hilfe!
 
Hade kräftor i utekylen i somras, innan jag hann slänga dem blev jag rejält sjuk (så kan ni kan tänka er lukten när jag väl var bra nog att ta tag i det. I ett kort ögonblick funderade jag på att tejpa igen kylen och slänga hela, istället. :cautious: )

Men! Nu ska den städas ur ordentligt. Eller den är tom, men jag ska skura den, hur gör jag med kräftlukten som har satt sig? Kaffe i en skål? Ättika? En delad lök? Allt?

Hilfe!

Skrubba med bikarbonat och ställ in en skål ättika skulle jag säga. Funkar inte det skulle jag antingen slänga den eller prova med ozon-behandling.
 

Liknande trådar

Äldre Jag har inte bott hemma på ett tag och mitt kylskåp har således varit ganska övergivet. Det har inte varit någon gammal mat därinne utan...
Svar
15
· Visningar
1 419
Senast: Smulu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp