Ignorera-knapp...

Sv: Ignorera-knapp...

Tyvärr ser man när folk skriver inlägg ändå, man ser bara inte vad de skriver :(

*kl*

Jag har lixom aldrig fattat det där...

Hur funkar ignorera knappen?

Hmmm, så om man blir ignorerad väldigt ofta kan anta att man finns på MÅNGA ignorera-listor då...:(

Klicka fram profilen och klicka på igorera...voila, så ser man inte vad personen skriver, bara att den skriver.

Nä, så skulle jag inte se det. Snarare så är det så att inte alla inlägg blir besvarade.

Hamnar man på ignorera-listan har man oftast uppfört sig rejält illa alternativt är människan med listan totalt överspänd. Och då är det väl lika bra att bli ignorerad?

Du kan testa genom att PM:a vederbörande. Om hon ignorerar dig får hon inte PM:et - och jag gissar att du får ett automatmeddelande om att du är ignorerad.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
484
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
497
Senast: Shaggy
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
Fritid Kära, allvetande bukefalos. Är det någon som vet om man kan köpa silikon för att sätta på kläder för bättre grepp? Har några gamla...
Svar
4
· Visningar
257
Senast: MCP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Adventskalendertråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur