Idag trillade femöringen ner!!!

lady_vip

Trådstartare
WOW, är superimpad av Loka idag, hon har tänkt till på riktigt!

Jag pajjade hennes apporteringsavlämnande tidigt och har aldrig lyckats få hunden att sitta vid avlämnandet. Det har blivit en sån grej jag har lagt alldeles för mycket energi på och tagit upp med alla "proffs", utan förbättring.

Det blev att jag sket i vilket, hon kommer ju alltid in med den ändå och jag tyckte det var onödigt att dramatisera upp det för mycket.

Så idag stod jag och körde enkla dummiesök och hon sprang på ett linjetag. Hämtar dummien, tar ett omtag (vilket hon heller aldrig gör), får bättre grepp och bara lunkar in och sätter sig bredvid mig med apporten i munnen:banana: :banana: :banana: Första gången nånsin!!!!! :D

Som tur var så hejdade jag min dans och berömde hunden och var tvungen att testa en gång till, och det var inga problem.

Fantastiskt att det ibland bara lossnar:bump:

//E
 
Sv: Idag trillade femöringen ner!!!

Bara att grattulera!
Skönt när allt jobb man lägger ner ibland faktiskt gör lite nytta:D
 
Sv: Idag trillade femöringen ner!!!

Fast jag har verkligen gett fan i det och plötsligt så bara satt det, sånt är underbart! Så nu väntar jag bara på att hon ska börja spontansimma så kan jag ta vårt championat ;) :D

Sa på skämt till en kompis att hon säkert har tittat på min andra hund som jag är supernoga med avlämnandet på - you never know ;)

//E
 
Sv: Idag trillade femöringen ner!!!

Ja vem vet.....
De tar ju ofta efter en annans hund olater så varför inte?
 
Sv: Idag trillade femöringen ner!!!

Man kunde ju önska - isåfall kommer simmandet också för det gör absolut inte Loka, men Fortune är en liten säl;)

//E

Ja inte alltid simmandet är så självklart som mn kan tro.
När min hane va liten så änmälde jag honom o mig till ett vattenläger...
tillbringade hela lägret med o lära han o simma:crazy:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp