Idag börjar

T

Tican

jag och en polare ("Donalds") bygga voljär åt mina pippisar! :banana:

Den blir 140 hög, 110 bred o 80 djup. Fast bara stommen idag, kanske bara bottnen om vi inte hinner. På hjul ska den vara och med uttagbar botten. :)

Att ha inne? Wow! Sköööööööönt för dem!

Kan du bygga en lekhage åt mina gerbiler kanske, när du ändå är i farten?

Kulkul! Lycka till :)
Själv ska man antagligen äntligen komma iväg för att börja bygga ny bur till tre av råttorna på 94*52*100 på ett ungefär :banana:

Äsch det är ju bara att sätta ihop några plankor.

Fint verkar det iallafall bli! Byggt ramen till bottnen, ska nog försöka få med Donalds ut igen och bygga mera. :D :banana:

I den ska mina två undulater få bo, och de två nymfar jag planerar att skaffa. :) Och inomhus - ja.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 184
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 531
Senast: Ramona
·
Hästvård Min åring har en ganska problematisk strålröta i alla fyra hovar och eftersom jag inte är bekant med strålröta under mina 20år som...
2
Svar
29
· Visningar
8 545
Senast: skuggi
·
Utrustning Vi har idag provat några dressyrsadlar som vi lånat med hem och funderar på hur vi ska ta oss vidare efter detta. Albion 17" K2 MW...
Svar
0
· Visningar
2 445
Senast: Rimfaxe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama