IceImpulse

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare iceland
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 752
I

iceland

hejsan någon som vet vart man kan behandla sin häst med iceimpulse. det ska vara som ett slags infrarött ljus som man behandlar mot tex muskel sträcking´med mera med mera!! kan man köpa en sån här annordning??? nån som vet vad det kostar?

Sv: IceImpulse

Infrarött ljus är helt enkelt värmestråning, så det är säkert bra för musklerna. Men du kan säkert hitta billigare sätt att värma en stel muskel. Kanske en traditionell "vetevärmare" till exempel.

Infrarött ljus är helt enkelt värmestråning, så det är säkert bra för musklerna. Men du kan säkert hitta billigare sätt att värma en stel muskel. Kanske en traditionell "vetevärmare" till exempel.

Men det låter så mycket häftigare med infrarött ljus och då fungerar det säkert mycket bättre också..;-)

/ Lavinia, skeptisk till det magiska med IR efter åtskilliga föreläsningar om det på sjukgymnastprogrammet.

mina frågor var nu inte vad du tyckte om produkten det skiter jag blankt i utan hade andra frågor, har du inga svar på det så svara ej alls tack.../en som tycker det funkar!!

Liknande trådar

Hästvård Vår ponny har idag fått diagnosen ringkota vänster fram. Det är mycket att ta in… veterinären pratade om operation kunde vara ett...
Svar
12
· Visningar
1 153
Senast: Freazer
·
Hästvård Behandlar hästen med TENS i rehabsyfte, hyr just nu en i 3 veckor, de rekommenderar att köpa en själv, jag googlar och blir inte klok...
Svar
0
· Visningar
360
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
1 938
Senast: Mint
·
Hästvård Min lille ettåring har kastrerats på klinik för en månad sedan men sedan åkt på infektioner i skapet. Två antibiotikakurer senare tror...
Svar
7
· Visningar
789
Senast: Amk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka