Dressyrtjejen_97
Trådstartare
Jag börjar bli exakt såhär less nu. Herr Häst tycker jag i dressyren går bäst på remontnosgrimma/remontträns. Så jag letar efter ett träns med remontnosgrimma för vardagsbruk/dressyr.
Har redan testat följande, med följande resultat:
Glenn Gordon Ariel: Allmänt kasst. Dålig passform och dålig läderkvalité.
Hööks Ashford (ställbart med dekorsöm): Läderkvalité åt farskogen, konstig passform.
Treadstone: Extremt litet i storlek (och hittar inte i x-full) men ganska trevligt i övrigt.
Dy'on går bort pga. i mitt tycke bristande läderkvalité. PS finns väl, men bara i full och vet inte om deras storlekar är så stora?
Annars, vad mer finns det för märken som har remontträns - gärna med halvrunda nosgrimmor, i storlek full (stor) eller x-full?
Har redan testat följande, med följande resultat:
Glenn Gordon Ariel: Allmänt kasst. Dålig passform och dålig läderkvalité.
Hööks Ashford (ställbart med dekorsöm): Läderkvalité åt farskogen, konstig passform.
Treadstone: Extremt litet i storlek (och hittar inte i x-full) men ganska trevligt i övrigt.
Dy'on går bort pga. i mitt tycke bristande läderkvalité. PS finns väl, men bara i full och vet inte om deras storlekar är så stora?
Annars, vad mer finns det för märken som har remontträns - gärna med halvrunda nosgrimmor, i storlek full (stor) eller x-full?