I morgon fyller min tös 8 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Minilott

Trådstartare
Jisses vad tiden går fort... Jag fattar inte att hon fyller 8 år :crazy:
Det ska bli skoj att väcka henne i morgon bitti med frukost,sång och paket:love:
 
Sv: I morgon fyller min tös 8 år!

Förstår det. Inte för att jag har några egna barn, men alla andra som alltid har varit små i mina ögon, de växer ju som ogräs ;) Snart är de väl i kapp mig skulle jag tro :D

Gratta henne så mkt!!! :banana: :bump: :banana:
 
Sv: I morgon fyller min tös 8 år!

Ja, tiden rusar och det gäller att komma ihåg och minnas tiden som varit.

Min son fyllde 9 förra veckan.
Helt otroligt att det är 9 år sedan han föddes.

Hoppas din dotter kunnat sova inatt och att hon vaknade av eran sång nu i morse!
 
Sv: I morgon fyller min tös 8 år!

ush ja, jag som är gravid med mitt första barn oroar mig något enorm för att barnet ska växa upp och jag ska känna att jag missat en hel massa, att det liksom ska gå för fort!

men grattis till tösen din! :) :banana: :banana: :bump: :banana: :banana:
 
Sv: I morgon fyller min tös 8 år!

Oj vad glad hon ska bli när hon får grattis hälsningar av er:)
I morse var hon inte svårväckt ! (annars är hon medvetslös på morgonen:crazy: ) Det var en mysig stund innan skolan med frukost i vår säng och paketöppning:love:
 
Sv: I morgon fyller min tös 8 år!

Njut av den här tiden!
Min son fyllde 16 i fredags, och tog sitt eftrelängtade "förarbevis för skoter" i går, Tiden går så förbaskat fort!

Inte för att jag längtar småbarns tiden tillbaka, Jag ska ju bli "mormor" i maj!!!! så snusa på bebisar kommer jag nog att få göra ändå:love: :love:

* Jenny *
 
Sv: I morgon fyller min tös 8 år!

kamomillo skrev:
Njut av den här tiden!
Min son fyllde 16 i fredags, och tog sitt eftrelängtade "förarbevis för skoter" i går, Tiden går så förbaskat fort!

Inte för att jag längtar småbarns tiden tillbaka, Jag ska ju bli "mormor" i maj!!!! så snusa på bebisar kommer jag nog att få göra ändå:love: :love:

* Jenny *

Vad skoj ! Grattis :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn "ALLA spelar Fortnite!" Ja, enligt min 8 åring iaf. Efter att ha frågat runt bland vänner och barnens kompisar så verkar det gälla...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 802
Senast: Mirtai
·
Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 910
Senast: Eurydome
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 983
Senast: Amha
·
Övr. Barn Då var utredningen klar på sonen, och vi fick två diagnoser. Jättetråkigt såklart, men också väntat. En del av mig känner ”Jaha, nu...
Svar
15
· Visningar
2 439
Senast: Destiny_D
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Kattbilder #9
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Provridning
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp