JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
I hetluften igen – Tekno Odin jagar sjunde raka
Moderator
Hästnyheter
Tekno Odin fick lämna Moe Odins Äreslopp bakvägen i lördags. Nu bekräftas det man befarade. Stjärnan blir borta en längre tid. ...
Hästnyheter
Världens hetaste kallblod hade grandios uppvisning igen. På Biri bollade han med motståndet i Vintilla-travet. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Ännu en gång blev det ett tungt fall för Tekno Odin. Stjärnan sågs aldrig med chans på Bjerke och i stället klev Smedheim Solan fram och...
Hästnyheter
Återigen infriade Tekno Odin som stor favorit. Men den nionde raka segern satt hårt inne för kallblodsstjärnan. ...
Källa / Läs mer...
Kastrering av tik - erfarenheter?
Hundhälsa Kastrerat två DSG-tikar. Förutom att jag upplevde att smärtlindringen inte räckte ”hela vägen” första natten på den ena (låg och ”grät”...
kolblakkur
15 minuter sedan
Svar: 18
Visningar: 551
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Håller så med!
Hade min nu yngsta varit bland mina första hundar hade jag aldrig skaffat någon mer hund. Hon är fortfarande en svår...
farin
19 minuter sedan
Svar: 810
Visningar: 55 904
Hund
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Tack för alla svar!
Efter att ha testat kan vi konstatera att han aldrig ätit så här mycket. Sen äter han inte så mycket som han ”ska”...
Rumpnissen
30 minuter sedan
Svar: 19
Visningar: 1 049
Hund