Hur uppdaterar man trådar???

Sv: Hur uppdaterar man trådar???

Hur menar du då?

Om den hamnat långt bak och du vill få "fram" den igen, så skriver de flesta *puttar upp* i ett nytt inlägg i tråden, då kommer den per automatik överst på listan igen.

aha okej, men de va ngn som nämnde i en tråd att man kunde uppdatera längst upp på webben:S :crazy:

Då menar de att du ska klicka på knappen "uppdatera" uppe i menyraden på din webläsare. :)
Eller så kan du högerklicka på nåt ställe (ingen länk) på sidan och välja "uppdatera"

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Bukefalos I den nya versionen av forumet som jag hoppas kunna uppdatera till snart finns det möjlighet att konvertera bilder till webp-formatet...
Svar
1
· Visningar
579
Senast: Snubbelfot
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
794
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama