Hur stor blir hon??

A

Angela

hej,har en hbl åring efter donnerfly - good future som idag är 154 hög,jag undrar vart ni tror hon hamnar på för slutmått sedan?
Tacksam för svar.
Mvh :banana:

Sv: Hur stor blir hon??

Har för mej att Donnerflyavkommorna blir ganska stora. En bekant till mej har en 2-åring e. Donnerfly- Vivaldi som nu mäter över 1.65, inte så kul när de växer ifrån sej så fort...
Hur stor är mamman till din häst?
//Tuttiboo

finns tabeller där man kan se i princip vilken % av sin fulla storlek hästen har vid de olika åldrarna, dock mycket osäkert etesom de ju växer olika fort.

pappan donnerfly är ju 172 och mamman är 167.
Good future är väl 165 om jag ej minns fel,,men min åring mäter ju idag 154 som sagt..född maj 2003.
Mvh :bump:

Liknande trådar

Hemmet Hej! Är det någon händig själ där ute som svara på lite frågor angående slipning av bord. Det här bordet (se bild) skulle jag vilja...
Svar
2
· Visningar
458
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Hej! Jag ska eventuellt börja rida en häst som är vääldigt hög, typ vid 1.90, själv är jag 154. Hästen i fråga är väldigt snäll från...
Svar
9
· Visningar
1 278
Senast: cf234k
·
Hundträning Hej. Jag har en mittelspitz hane på 2år. Har ett problem att han är så misstänksam emot mig och nu har han börjat totalvägra att klippa...
Svar
15
· Visningar
1 063
Senast: Josefineeee
·
Träning Jag har funderat lite på dessa stora halvblod som finns idag kontra förr att deras mankhöjd kan ligga mot en 180 cm. Många hästar dör i...
8 9 10
Svar
185
· Visningar
12 277
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar