JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hur ser ni ut när ni tävlar?
Western
Trådstartare
Trådstartare
Mirre
Startdatum
Startdatum
3 Dec 2013
Svar
Svar
13
Visningar
Visningar
2 797
Vilken gren tävlar ni i?
Bilder måste finnas i en sådan här tråd såklart
Sv: Hur ser ni ut när ni tävlar?
Rosa eller svart. Tävlar främst reining och wr
Ungefär såhär
Tävlar framförallt reining men de senaste åren även WP, WR och WHS
Så här ser jag ut när jag tävlar
Jag är lite kär i ditt träns
(hästen med, men det erkänner jag aldrig!)
Är det såpass att jag måste börja låsa in tränset och kedja fast hästen i stallet?
Jag vet vad du bor
Jag veeeeeeet
Vad fina ni är allihop!
doleron: Lite kär i din häst
Såhär såg vi ut förra året, ni förstår väl att det är pole bending och barrel race som vi håller oss till..?
Bättre Bild på tränset:
Wow vilket snyggt träns! Har länge dreglat över skärptränsen, tycker de är så himla läckra. Är det importerat eller har du fått tag på det någonstans i Sverige?
Såhär ser vi ut. Har inte hunnit tävla uppsuttet än så hitills bara lite visningar i grimma.
Vad fina alla är
Segelflygarinnan: Jättefint träns verkligen!
Det är importerat.
Men hon har gjort om det av ett helt vanligt skärp (hittat skärpet på Tradera nämligen :P), så det är nog inte allt för svårt att göra själv, men det kostar nog mer.. (Kan dock avslöja att kvalitén inte är vad den ser ut att va..)
Typ.
Nästa års färger blir LILA.
Tävling
Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Fälttävlan
Är det inte dags för en tråd ägnad åt fälttävlan här på forumet? Denna fullkomliga tävlingsform innehåller tre grenar som ska tränas...
2
3
Western
Hej!
Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Dressyr
Ni som varit ute och tävlat LC-LB eller har haft möjlighet att kika på dessa klasser på tävling, hur ser det ut med nedsittning vs...
App för konsumenter
Samhälle Det finns en app som heter vegohjälpen, man skannar streckkoder och ser om varorna är veganska.
Är en bra app om man vill äta mer etiskt.
parellikusken
Alldeles nyss
Krydda lax?
Mat https://www.koket.se/kramig-laxpasta-med-tomat-och-orter
Bästa receptet tycker jag, gör för 2 personer och det blir jättemycket mat 😅...
Trott
2 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Försökte planera framtida projekt med maken. Men han somnade O_o:cautious:
Jag blev sur och gick upp och satte mig i syrummet istället...
sthu
4 minuter sedan