nexxa
Trådstartare
Jag har haft spån men det var nog 1½ eller 2 år sedan..jag har halm just nu (som jag inte tål) och måste först göra slut på de 186 balarna jag har kvar..men jag vill ju ha spån sedan igen pga allergin + att det är fräschare och för att mitt sto käkar upp ALL halm i boxen Inte riktigt all kanske men så mkt hon bara kan och hon har alltid en rejäl hösilagehög om nätterna (min valack som får lika mkt har till och med över på morgonen)
Boxarna här är på ca. 11 kvm jag brukar köpa 400 L balar som kostar allt mellan 50-67 kr.
Men hur mkt går åt? Mina hästar är medellätta att mocka till..dock har jag svårt att bara 1 bal/häst räcker/vecka?
Så hur stora boxar har ni, hur många balar fick ni fylla upp med samt hur mkt går åt per vecka/månad?
Boxarna här är på ca. 11 kvm jag brukar köpa 400 L balar som kostar allt mellan 50-67 kr.
Men hur mkt går åt? Mina hästar är medellätta att mocka till..dock har jag svårt att bara 1 bal/häst räcker/vecka?
Så hur stora boxar har ni, hur många balar fick ni fylla upp med samt hur mkt går åt per vecka/månad?