Hur man är!

fejt

Trådstartare
Alltså, i morse när jag skulle ta in hästarna (de går ute på nätterna och står inne stora delar av dagarna) och stod och portionerade deras krubbmat och kom till lusernhinken som stått i blöt sen kvällen innan. Länge stod jag och rörde och gladdes åt fluffigheten och tänkte att precis så här ska konsistensen vara. Precis lagom fuktigt och luftigt. Jag var precis på väg att gå och visa min man innan jag hejdade mig. Lite rädd för mig själv men fortfarande väldigt nöjd ;)
 
Sv: Hur man är!

Helt normalt. Många är dom degar i köket som jag glatt visat mannen. - Kolla! Perfekt deg. Perfekt mjuk och seg och fluffig... Men kolla dåå! Ser du inte?

Varför skulle det vara annorlunda i stallet :D? Vänta till den dagen jag börjar blanda lusern...
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 862
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 571
Senast: Mia_R
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 485
Senast: Stereo
·
Träning Min häst är egentligen allt jag drömt om - brukar säga (eller iaf tänka) att han är precis den hästen jag fantiserade om när jag var 10...
2
Svar
20
· Visningar
3 361
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp