Caoimhe
Trådstartare
Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är alla SVARTA. Svart känns som en omysig kontrast mot min ljusa, milda tapet. Jag hade önskat ha en i guld, men några fina sådana säljs inte. Därför har jag landat i att jag nog får måla själv, men så kommer jag till nästa problem - HUR?
Jag har sett många rekommendera sprayfärg, men jag bor i lägenhet. Det känns inte riktigt acceptabelt att gå ut på ett allmänt grönområde och spraymåla någonting? Men jag kan inte heller göra det inomhus.
Går det att måla med färg och pensel? Det blir ju många konstiga hörn att försöka täcka. Blir det en massa fula ränder, eller kan det bli bra?
Och hur gör man med det faktum att gallret redan har svart målarfärg? Kommer den nya färgen fästa ändå om man väljer en som ska fästa på metall?
Med vänlig hälsning,
Hon som inte kan någonting om detta
Jag har sett många rekommendera sprayfärg, men jag bor i lägenhet. Det känns inte riktigt acceptabelt att gå ut på ett allmänt grönområde och spraymåla någonting? Men jag kan inte heller göra det inomhus.
Går det att måla med färg och pensel? Det blir ju många konstiga hörn att försöka täcka. Blir det en massa fula ränder, eller kan det bli bra?
Och hur gör man med det faktum att gallret redan har svart målarfärg? Kommer den nya färgen fästa ändå om man väljer en som ska fästa på metall?
Med vänlig hälsning,
Hon som inte kan någonting om detta