nyckelpiga
Trådstartare
hur länge löper en katt på ett ungefär????nån som vet....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina brukar löpa ca en vecka, höglöpa kanske ca 4 dagar
Hahaha min exotic katt brukar löpa i sådär 4-6 dagar men min enna katt på 8 månader har nu löpt till och från i 2 veckor haha men det är hennes första löp så.. men mamma verkar inte uppskatta hennes små skrik speciellt på natten
sterilisera !!
Att ge piller är ett himla sjå, man kan glömma och så blir det dyrare i längden.
ja sterilisera överväger lite mer faktiskt men vill samtidigt ta ungar efter henne...svårt d där..
Jag hade samma tanke med min hona, och jag frågade vet. och dom tyckte att isf kunde jag ge henne p-piller ett tag men högst i 2 år, sen var det bäst att kastrera. Så om du vill ha ungar så tycker jag du ska köra på p-piller, det är inte alls dyrt, kostar runt 40 kr för ett halvår. Och man ger en tablett en gång i veckan. Löpbeteendet slutar direkt, och när man ska planera ungar så slutar man helt enkelt med pillret.
Jag hade samma tanke med min hona, och jag frågade vet. och dom tyckte att isf kunde jag ge henne p-piller ett tag men högst i 2 år, sen var det bäst att kastrera. Så om du vill ha ungar så tycker jag du ska köra på p-piller, det är inte alls dyrt, kostar runt 40 kr för ett halvår. Och man ger en tablett en gång i veckan. Löpbeteendet slutar direkt, och när man ska planera ungar så slutar man helt enkelt med pillret.
jo, fast en del honor lär sig när dte är dags för piller, då håller de sig borta och vips så kommer de ngar sen.
så har det gått här,