Hur lång tid....

Sv: Hur lång tid....

Tja, som med andra vanliga människor så svarar han nog när han har tid. Vill minnas att han är arbetare och har familj och barn, så det kanske tar en stund. Man kan inte kräva att han ska sitta vid datorn dygnet runt bara för att en annan inte har nåt liv (syftar på mig själv) :angel: :D
Svar kommer nog så småningom. Är det väldigt akut kan du nog maila på adressen som finns, han har nog i sin profil tror jag.

lady_flash skrev:
... tar det innan Gunnar svarar på PM ??

Jag skickade för över en månad sedan, fortfarande inget svar.
Upptagen karl den där Gunnar.....:angel:

Prakas skrev:
Jag skickade för över en månad sedan, fortfarande inget svar.
Upptagen karl den där Gunnar.....:angel:

Kan ju oxå vara så att han missat att svara. Förmodligen får han maaaasssoooor av PM och mail angående Bukefalos varje dag och då kan man lätt missa något.

Sen kan det ju vara som det är för mig emellanåt.

PM-skrivaren ställer en fråga där svaret finns att läsa i någon av de nålade trådarna på Datorer eller Bukefalos-hjälp. Då ids jag faktiskt inte svara längre.

PM-skrivaren är oförskämd och/eller KRÄVER att jag ska fixa något som denne anser vara fel, då svarar jag definitivt inte.

PM-skrivaren har formulerat sig så att man faktiskt inte förstår att denne vill ha ett svar.

Sen är ju inte jag, lika lite som Gunnar, här 24/7 :eek: Ibland kan det t.o.m. gå dygn utan att jag är inloggad och då kan det ta ett tag innan jag svarar.

Läsförståelsen är bättre än genomsnittet, tack. Men läs ditt svar en gång till så förstår du kanske vad jag menar.

Qwerty_yui skrev:
Läsförståelsen är bättre än genomsnittet, tack. Men läs ditt svar en gång till så förstår du kanske vad jag menar.

Jag tycker att DU ska läsa vad AKN skrev en gång till.

"Kan ju oxå vara så att han missat att svara. Förmodligen får han maaaasssoooor av PM och mail angående Bukefalos varje dag och då kan man lätt missa något.

Sen kan det ju vara som det är för mig emellanåt.

PM-skrivaren ställer en fråga där svaret finns att läsa i någon av de nålade trådarna på Datorer eller Bukefalos-hjälp. Då ids jag faktiskt inte svara längre.

PM-skrivaren är oförskämd och/eller KRÄVER att jag ska fixa något som denne anser vara fel, då svarar jag definitivt inte.

PM-skrivaren har formulerat sig så att man faktiskt inte förstår att denne vill ha ett svar.

Sen är ju inte jag, lika lite som Gunnar, här 24/7 Ibland kan det t.o.m. gå dygn utan att jag är inloggad och då kan det ta ett tag innan jag svarar."

Jag gör som AKN och som sagt, Gunnar kanske också gör så. Eller hur? Det var SÅ AKN menade och inget annat. :bow:

För som någon annan, än mig och AKN, svarat tidigare... Gunnar har ett liv utanför Bukefalos och datorn. Och, det har faktiskt många av oss andra också, hur otroligt det än låter :rofl: . Säger en som får abstinens, när hon har datorledigt EN kväll... :p

Liknande trådar

Bukefalos @Gunnar Går det att göra dem tydligare? Tror det hände efter senaste uppdateringen. Se bild:
Svar
1
· Visningar
157
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Dagens nagellack!
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur