Hur kan jag göra?

Em3li3

Trådstartare
Hej!!
Jag har en stor fråga i kring hästgödsel..
Vad är det smidigaste sättet att förvara det och forsla bort det på?

Platta är ju ett alternativ men då vi tänkt bygga hage på den lediga marken så finns det inte plats för någon större platta utan det kommer bli en av dom minsta plattorna, så nu är ju frågan hur kan jag göra?
Tankarna spelar emellan = kärra(bil/traktor) med tipp, mindre platta, hål i marken med nergrävd container.. Hur kan jag göra.
Vi har Inge mycket spel utrymme och endast 2 hästar.
Alla förslag är välkomna! :)
 
Sv: Hur kan jag göra?

Vilket alternativ är lättast att tömma för er del när det blir dags?

För min egen del hade en kärra eller möjligen en container som andrahandsval varit den enklaste varianten om jag tänker på hur det ser ut hos mamma där vi hade eget stall.
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 218
Senast: Ajda
·
Anläggning Hej Jag har tänkt skaffa häst igen inom de kommande månaderna. Då jag inte har tillgång till mitt gamla privata stall så håller jag nu...
2
Svar
26
· Visningar
3 476
Senast: Angel
·
Relationer Jag velar fram och tillbaka i en relation just nu om hur jag ska göra. Börjar från början.. Vi träffades ganska snabbt efter att jag...
2
Svar
39
· Visningar
5 429
Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns...
2
Svar
24
· Visningar
3 481
Senast: Cilva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp