Bukefalos 28 år!

Hur hitta namn på Halvarssons jacka??

Aliche

Trådstartare
Jag har en Halvarssons mc jacka som mitt ex gav mig för att kunna åka hoj med honom. Har inte använt den på 3 år så nu ska den säljas men jag kan inte för mitt liv hitta namnet på modellen någonstans i jackan och jag vill ju veta vad den kostade i nypris så jag vet vad jag kan sälja den för.
Någon som vet var jag hittar namnet på modellen i jackan?
Jag har såklart googlat på modeller men inte hittat den jag har..
 
Jag har en Halvarssons mc jacka som mitt ex gav mig för att kunna åka hoj med honom. Har inte använt den på 3 år så nu ska den säljas men jag kan inte för mitt liv hitta namnet på modellen någonstans i jackan och jag vill ju veta vad den kostade i nypris så jag vet vad jag kan sälja den för.
Någon som vet var jag hittar namnet på modellen i jackan?
Jag har såklart googlat på modeller men inte hittat den jag har..
Kontakta tillverkaren och fråga?
Efter snabb googling fann jag den här sidan http://www.malungsskinn.se/skinnfirmor/broderna-halvarssons-skinnskradderi/ där det står att Halvarssons köptes upp av Jofama. Och på jofama.se hittar jag dem...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 765
Senast: MML
·
Tjatter Nu till våren skulle jag vilja ta med mig min mor och hundarna på en utflykt för att titta på blommor i mängder då min mor älskar det...
2
Svar
31
· Visningar
1 384
Senast: Hazel
·
Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
831
Senast: Blyger
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
25 909
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ny valp med katt
  • Guldfasanerna
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp