hur gör man om word-dkoument till pdf-fil???

Sv: hur gör man om word-dkoument till pdf-fil???

1 Se till att du har adobe acrobat installerat på datorn.
2 öppna ditt worddukument
3 tryck skriv ut, välj att det ska skrivas ut till adobe acrobat i dialogrutan. (finns inte det valet så får du gå in på "lägg till skrivare" och lägga till adobe acrobat)
4 Dokumentet finns nu i pdf format.
 
Sv: hur gör man om word-dkoument till pdf-fil???

Jag har sett några sidor på nätet som erbjuder konvertering om det är riktigt bråttom. Man brukar få göra en fem stycken och så kommer pdfen på mail.
 
Sv: hur gör man om word-dkoument till pdf-fil???

Acrobat Professional fixar iallafall den biffen, sen kanske det finns något mer avancerat vertyg också ;)
 
Sv: hur gör man om word-dkoument till pdf-fil???

På Mac så finns alternativet att spara Word-filen som PDF under "File" --> "Print" --> "Save as PDF". Sitter du på PC behöver du som tidigare nämnt ett program som heter Adobe Acrobat.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Scannade papper KU25 jag fick från Wolksvagen för mitt billån. Försöker lägga in den i deklarationen, men får felmeddelande "Kontrollera...
Svar
7
· Visningar
463
IT & mobiler Jag ska söka utb via antagning.se och måste ladda upp betyg. Men har de bara i pappersformat och ingen scanner. Fota med mob går ju men...
Svar
3
· Visningar
331
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
967
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp