hur gör man ett kors?

Miss Sixty

Trådstartare
Jg håller på med ett skolarbete och behöver vetta hur man gör ett kors på dtorn inte ett + utan ett korss

tack för hjälpen:bow:
 
Sv: hur gör man ett kors?

Om du sitter i Word, testa om det finns med i specialtecken. Tror vägen är menyn Infoga -> Specialtecken.

/Ida
 
Sv: hur gör man ett kors?

I teckenuppsättning hittar man dem flesta udda tecknen. Där står också vilka tangentkombinationer som ska tryckas på.
Kör... C:\WINDOWS\System32\charmap.exe

Jättefiffigt!
 
Sv: hur gör man ett kors?

Med teckensnitten "Webdings" och "Wingdings" kan du få en hel del olika och trevliga tecken :)

Du borde minst ha en av dom som standard i alla fall.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
277
Senast: Anna-Bella
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
633
Kropp & Själ Skriver här i hopp om lite vettiga tankar då jag får panik av att hålla det för mig själv. Jag har sedan tidigare problem med ländrygg...
2
Svar
29
· Visningar
1 895
Senast: tuaphua
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 490
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp