Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ska beställa vintertäcke från Boett - finns bara med teddy foder. Är det nog varmt nog på vintern?? Drar det bakåt o blir elektriskt som fleece gör?? Fastnar det massor av hår på insidan av täcket? Eller är det lika mysigt, varmt och praktiskt som jag hoppas?? Har någon erfarenheter - bra eller dåliga-
det är ganska dyrt- så jag antar att det är bra?!Eller?Kanske man ska satsa pengarna på ngt annat?
Det fastnar vådliga mängder hår i teddy. Senast jag beställde täcke som bara gick att få med teddyfoder så bad jag dem att sätta teddyfodret ut och in. Fastnar inte ett hårstrå
Jag har haft ett i 5 år som svett-täcke ute på min isis. Snorblöt blir torr inom en timme och kan fortsätta att gå ute resten av dagen. Har inte haft problem med mycket hår , går väl att dammsuga bort eller?? Jag tycker det är toppen.
Åhh, det täcket är helt suveränt Visst fastnar det väl hår, men det är ju ett vintertäcke och så hemskt mycket fäller dom ju inte på vintern Dessutom går det ju att dammsuga eller borsta bort.
Blöt häst blir torr och varm på nolltid (nästan).
Rekommenderas