supersonic
Trådstartare
Efter två hembesök av distriktarna och en tids vistelse på djursjukhus pga kolik har min häst fått komma hem i veckan. Fick rådet att ge honom linfrökaka för att minska risken att det händer igen. MEN min häst vägrar äta det. Jag har blandat kakan i betfor, både så att jag precis lagt i det och att det legat längre. Försökt blanda med lite kaka och mycket betfor men han bara pillar ut det.
När jag köpte honom för en massa år sen åt han inte betfor heller så jag var tvungen att blanda ut det med havre (som är favoriten) men kombinationen havre och kaka lär ju bara resultera i pill det också. Han gillar inte söta saker generellt så har någon nåt tips på hur jag kan lura i honom linfrökakan?
När jag köpte honom för en massa år sen åt han inte betfor heller så jag var tvungen att blanda ut det med havre (som är favoriten) men kombinationen havre och kaka lär ju bara resultera i pill det också. Han gillar inte söta saker generellt så har någon nåt tips på hur jag kan lura i honom linfrökakan?