Hur blir betes/hö-året?

E

Eeiram

Hej!

En märklig diskussionsfråga kanske, men jag är så trött på dåligt hö och längtar så efter sommar, sol, varmt och häst på SOMMARBETE! :)

Ingen som är kompis med vädergudarna som kan tala om hur betes/hö-året kommer bli? :D

Nej, men är det någon som har hört något sägas om hur vädret väntas bli till sommaren? Blir det en till regnig sommar med dåligt protein i höet även i år, då flyttar jag söderut och tar hästen med mig. ;)

Vore kul att veta om ni hört något?!

Mvh Marie
 
Sv: Hur blir betes/hö-året?

Jag är också riktigt nyfiken på hur det blir med höt i år! Efter förra årets deppiga analyssvar börjar tummarna bli riktigt platta av allt klämmande! Hoppas så innerligt på ett bra hö-år!!!
Drömmer om hö som luktar himmelskt, är fräscht och med bra värden! *drömmer mig bort*

Så om nån har insider-info från vädergudarna - FRAM MED DET!!! :bump:
 
Sv: Hur blir betes/hö-året?

Ingen som vet? Vore som sagt kul att höra... :)
 
Sv: Hur blir betes/hö-året?

Vill också veta! Så här jäkla pissigt hösilage vill jag inte ha igen. Vill förresten ha torrhö, men det gick ju inte förra året..
 
Sv: Hur blir betes/hö-året?

Fortfarande ingen som vet något om detta?
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 452
Senast: Shaggy
·
Hästvård Hej alla hästmänniskor! Detta blir min första tråd i forumet, och det handlar om min 17 åriga valack som har börjat falla ur och tappat...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
13 278
Senast: Bobloblaw
·
Foder & Strö Hej igen! Nu har jag hämtat hem mina pållar och allt har gått bra hittills. De verkar vara kompisar och så. Men däremot är båda två...
Svar
12
· Visningar
1 365
Senast: Gry
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 843
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp