Hundsaker på Gekås?

Sockerbit

Trådstartare
Någon som vet om de säljer hundprylar på Gekås? Och hur sortimentet ser ut i så fall?

Bär av dit imorgon och tänkte passa på att införskaffa en del prylar till den nya valpen i hushållet :)

Jag har hört talas om att de sålt Back on track produkter, finns det kanske till och med hundtäcken? :idea:

Sv: Hundsaker på Gekås?

Jag kan dessvärre inte svara på hur sortimentet ser ut, men jag vet att där finns hundsaker i alla fall :)

Nu var det typ ett år sen jag var där, men de hade massor av grejer då iaf. ;) Billiga hundbäddar, halsband, mängder av olika ben, leksaker och schampon och sånt. Bra med billiga halsband/bäddar/leksaker till vassa valptänder... :angel:

Jag tycker de har mycket fint på Gekås till hunden. Bor bara några mil ifrån och är där ganska ofta.
Rekommenderar att köpa tuggpinnar när du är där, de är mycket billigare än i butik. Bäddar och täcken är också väldigt lågt prissatta. Går att köpa rejäla läderhalsband för 70:-

De säljer typ allt, bäddar skålar, koppel, halsband, bajspåsar, godis ben, leksaker mm mm

Som tidigare har svarat så finns det allt till hundar känns det som :) Kan ju bero från gång till gång man är nere om vad som finns men har alltid tyckt det mesta har funnits så något borde du kunna hitta ;)

Var där bara för några få veckor sedan, med samma mål som du - att handla till vår kommande valp :)

Back on track fanns då, men i mycket begränsat antal när det gällde just täcken och annat. Fanns fler sådana saker till människor, såsom nackskydd och handledsskydd osv.

Tuggsaker finns i mängder och flera olika bäddar. Utbudet på koppel och halsband tycker inte jag var någe vidare, men det finns en del sånt också. Mycket saker är för vuxna hundar. Vi köpte en regnkappa, som hon kan ha som vuxen.

Kompostgaller är billigt där - superbra för att göra hage/avgränsa hemma.

Hej!
Jag var på Gekås v.27 och det är faktiskt ett rättså stort hundsortiment! Jag köpte fyra halsband, ett med reflex för typ 10kr, två st från Dogman (syntet) för 10kr st och ett finare halvstryp som kostade 25kr. De har täcken men jag köpte ett reflextäcke (det enda täcket i strl 70) och det är ca 30cm för stort i halsen så jag ska "sy om det" i halsen så man kan använda det. Men till mindre hund fanns det jättefina täcken bl.a från Sjöhagen Wear!
Back On Track täcken finns i de flesta storlekar! Tror ett täcke kostade ca 350-400kr!

Jag köpte också hundgodis för ungefär 500kr som annars skulle kostat minst det tredubbla! "Färskdogis" som vanligtvis kostar 60kr i butik kostade 20kr på Gekås!

Fanns läderkoppel också men jag tyckte själv att de var rättså hårda i lädret, men ett läderkoppel kostade 60-80kr :) Jag gav 250 spänn för mitt läderkoppel haha!

Sortimentet brukar variera och det är inte säkert att alla storlekar finns inne men de brukar ha en del vettiga grejer iallafall :)

köpte ett läderkoppel för et par veckor sen för 70 kr, och efter en natts bad i olja är det hu skönt och underbart som helst! Lätt bästa köpet!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka