Hundrastgårdar Gärdet?

Daff

Trådstartare
Jag och min vovve är på besök i Sthlm i veckan och kommer bland annat att bo ute vid Värta hamnen. Jag har kikat efter rastgårdar så att hon kan få springa av sig lite i och oj vad många som finns i Stockholm!

Har någon något tips om vilken rastgård åt det hållet som är bäst?
Hur fungerar det att promenera med hunden på Gärdet, räknar folk med att man går dit för att hunden ska busa med andra hundar och är det hemskt lerigt?

Om det är någon stockholmare som vill ses ikväll, tisdag, eller imorgon afton så hojta till! Jag har en snäll och lite busig storpudeltik men hundarna behöver såklart inte busa bara för att man träffas :)

Sv: Hundrastgårdar Gärdet?

Det finns en trevlig rastgård vid Gärdet om man går in vid Kampementsbacken :)

Det är nog lite olika på Gärdet. En del förväntar sig att hundarna ska busa, och en del gör det inte.
Jag försöker att vara så tydlig som möjligt och ropa, alternativt ignorera andra hundägare som vill att våra hundar ska hälsa/leka om jag inte är intresserad av det.

Just nu är det ganska okej, men det är ju inte direkt torrt :)

Jag ska tyvärr på kurs ikväll, annars hade jag gärna setts!

Senast ändrad:
Sv: Hundrastgårdar Gärdet?

Men då siktar jag nog på den vid Kampementsbacken, den låg närmast hotellet jag kommer bo på

Är lite rädd för att skita ner hunden, jag har ingen hund-handduk med mig och hon sover i sängen :p

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka