NotlikeI
Trådstartare
Hej! Har länge försökt hitta något hundgodis som jag kan använda vid träning som min hund faktiskt vill jobba för. Hon är väldigt kräsen när det kommer till godis (för övrigt äter hon vilket torrfoder som helst, skum hund) Har testat lite olika varianter som finns i matbutiker mm, samt leversnittar. Men inget verkar passa damen. Vilket gör att hon inte ser det som någon vidare belöning att få äckligt godis som hon sedan spottar ut.
Träningen går ju betydligt enklare om man kan berömma hunden med en godbit. Har testat med köttbullar som jag delat i små delar. Men det bli kladdigt och äcklig och jobbigt att ha med sig om man går en längre runda (berömmer vi mötande hundar om hon uppför sig t ex) så hade varit smidigare med hundgodis.
Har ni några tips på något hundgodis som är oemotståndligt gott, så gott att till och med min lilla vovve kan tänka sig äta det?
Träningen går ju betydligt enklare om man kan berömma hunden med en godbit. Har testat med köttbullar som jag delat i små delar. Men det bli kladdigt och äcklig och jobbigt att ha med sig om man går en längre runda (berömmer vi mötande hundar om hon uppför sig t ex) så hade varit smidigare med hundgodis.
Har ni några tips på något hundgodis som är oemotståndligt gott, så gott att till och med min lilla vovve kan tänka sig äta det?